לאחר ביטל הסייעות לילדים אלרגיים; ר"ע אשדוד: "נמשיך להעניק סייעות"

    צבי טסלר No Comments on לאחר ביטל הסייעות לילדים אלרגיים; ר"ע אשדוד: "נמשיך להעניק סייעות"

    בקבות החלטת משרדי החינוך והבריאות על ביטול הסייעות לחלק מהילדים האלרגיים, פרסם ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי הודעה בה בישר להורים כי שירותי הסייעות יימשך "מציל חיים"

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרדי החינוך והבריאות ביטלו את הסייעות לילדים האלרגיים לאגוזים מסוג קשיו ופיסטוק. במקביל לעתירה לבג"צ, שהגישה עמותת יה"ל- העמותה לאלרגיות מזון, פתחו היום (שני) ההורים לילדים האלרגיים במחאה על הפקרת הילדים בבתי הספר.

    ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי לא נותר אדיש למצוקה והודיע כי הנחה את הגורמים המקצועיים בעיר להמשיך את הקצאת הסייעות לילדים הללו. בהודעה שנמסרה להורים מטעמו נאמר, "הנחיתי היום את ראש מנהל חינוך, להמשיך להעניק סייעת צמודה לכל ילד אלרגי עם מזרק אפיפן. סייעת צמודה היא לא מותרות עבור ילדים אלרגים- היא מצילת חיים".

    מעמותת יה"ל, העמותה לאלרגיות מזון נמסר: "ראש העיר אשדוד, במעשיו היום, לא רק שמבטיח שמירה והגנה על החיים של הילדים האלרגיים בעירו אלא גם מעביר את המסר הערכי המתבקש: חיים של ילדים הם מעל הכל. מעל ויכוחים תקציביים. מעל מלחמות פוליטיות. אנחנו מעריכים ומוקירים את הצעד החשוב והאמירה הערכית הבלתי מתפשרת שלו. אנחנו מקווים שראשי ערים נוספים ילכו בדרכו ומצפים ממשרדי החינוך והבריאות לבטל את ההחלטה השערורייתית הזו, שמסכנת את החיים של הילדים האלרגיים, עוד בטרם הדיון המתוכנן בבג"צ ב18.10."



    0 תגובות